Activa't - Jornada d'Esport i Salut

Activa't - Jornada d'Esport i Salut a Santa Coloma de Queralt

El dissabte 30 de setembre, Santa Coloma de Queralt realitzarà l’Activa’t, una jornada d’esport i salut que es celebrarà el dia previ a la competició Eternal Running Invencible. Aquesta jornada té com a objectiu promocionar hàbits de vida saludables, potenciant l'alimentació equilibrada amb activitat física adient a cada grup d'edat.

Programa:

Matí:

9:00h: Activa’t caminant – Ruta pel municipi (30 minuts) i explicació dels aparells del Parc dels Horts – amb la tècnica de fitness Estela Garcia - Punt de sortida: Font de les Canelles.

10:00h: Esmorzar saludable per als participants – Font de les Canelles (Inscripció prèvia a l’Ajuntament o al 977 88 00 88 fins el divendres 29 de setembre).

11:00h: Xerrada Plat equilibrat – Menús saludables amb la tècnica en dieta Isabel Albiñana – Sala Merlets del Castell dels Comtes.

12:30h: Xerrada-taller sobre Mecànica Humana: Per què ens lesionem? La prevenció a través de la biomecànica, amb l’osteòpata Gemma Sabater i La biomecànica del ciclisme amb el biomecànic Iñaki Erdoiza - Sala Merlets del Castell dels Comtes.

Tarda:

17:00h "Màster Class de Gimnàstica Hipopressiva"apunt teòric i taller pràctic amb l'instructor Manel Àlvarez - Pati del Castell dels Comtes (Cal dur estoreta).

18:00h Xerrada sobre l'experiència de creuar nedant l'Estret de Gibraltar: "A braçades fins a l’Àfrica, complint un somni" amb la nedadora i tècnica esportiva Erika Soriano - Sala Merlets del Castell dels Comtes.

19:00h: Xerrada La Muntanya com estil de vida i presentació dels llibres Al monte con... i La montaña puede curar a càrrec de l’escriptor Jordi Corbella i del periodista Víctor Riverola - Sala Merlets del Castell dels Comtes.

Totes les activitats són gratuïtes!