Concurs de cartells, de narrativa i de fotografia de la Festa Major 2018

Santa Coloma de Queralt ha organitzat per aquest 2018 una nova edició del concurs de cartells en motiu de la Festa Major. El concurs està promogut pel Campus Extens de la Universitat Rovira i Virgili. El concurs de Cartells té com a finalitat incentivar la participació de professionals i d'artistes novells, i fer així més plural la participació a la Festa Major. El premi consisteix en un premi econòmic de 300€ i el cartell guanyador es farà servir per il·lustrar diferents elements de difusió de la Festa Major.

Bases del concurs de cartells

A més del concurs de cartells, l'Ajuntament de Santa Coloma també ha organitzat un concurs de fotografia i un de narrativa.  El lema per al concurs de fotografia és Ferro i pedra a la Baixa Segarra, i consta de tres premis, 200€, 150€ i 100€. Els participants al concurs de narrativa podran fer-ho en tres modalitats: categoria A narrativa (extensió mínima 10 pàgines); categoria B narrativa (extensió mínima de 5 pàgines); i categoria C poesia (recull poètic mínim 200 versos). Els treballs han de ser individuals, inèdits, originals i escrits en llengua catalana. Els premis de la categoria A (300€; 200€; 100€); categoria B (lot de llibres valorats en 100€; 75€; 50€); i categoria C (premi únic 150€).

Bases del concurs de fotografia i narrativa

Els participants poden presentar els seus treballs fins el dia 16 de juliol de 2018 a les oficines de l'Ajuntament de Santa Coloma.