Aquest octubre Santa Coloma de Queralt acollirà l’esdeveniment esportiu Eternal Running Invencible

21/02/2017 Actualitat

El passat divendres 10 de febrer, l’alcalde de Santa Coloma, Magí Trullols, la regidora d’Esports i Lleure, Lali Masip, i el director i fundador de la competició, Rubén López, es reuniren per formalitzar la col•laboració que permetrà que Santa Coloma de Queralt esdevingui seu de la  XII edició de l’Eternal Running Invencible.

Serà el diumenge 1 d’octubre que la vila es convertirà en l’escenari d’una competició esportiva extrema. L’Eternal Running és una carrera d’obstacles que combina esport i diversió. S'ha celebrat en diferents països del món i gaudeix del reconeixement internacional després d'una ja llarga trajectòria donat que la primera edició tingué lloc l’any 2002. La seva filosofia es basa en fomentar la part lluitadora i de superació dels participants, sense oblidar l’àmbit festiu, ja que no només es premia al més ràpid sinó també al millor disfressat. Així mateix, molts esportistes hi participen no per guanyar sinó per gaudir d'una jornada esportiva original i divertida.

Un dels principals atractius de la cursa són els obstacles, ja que per aconseguir el títol honorífic d’Invencible, caldrà arribar a la meta i superar les dures proves que conformen el recorregut: 80 obstacles, tots ells ideats per desfiar i divertir el participant. Entre els més originals i populars trobem el camió de palla, el tobogan invencible, la tela d’aranya o la zona d’escuma.

L’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt creu que aquest esdeveniment, més enllà de contribuir a fomentar les activitats esportives, és una oportunitat per donar visibilitat i projecció al municipi i alhora contribuir a l’enfortiment d’altres sectors com el cultural, l’hostaler i el comercial de la vila.

Les entrades ja es poden adquirir a la pàgina web de l’esdeveniment: www.eternalrunninginvencible.com a un preu de 25€ (fins al 25 de maig) o 30€ (a partir del 26 de maig).