Arriba la segona edició del cicle infantil “L’Hivern és viu”

09/02/2018

Arriba la segona edició del cicle infantil “L’Hivern és viu”

La segona edició del cicle infantil L’hivern és viu de Santa Coloma tindrà lloc de l’11 de febrer al 25 de març i segueix amb l’objectiu de crear un espai dedicat als més petits i contribuir al seu desenvolupament personal, social i cultural a través d’una programació d’activitats variada, accessible i de caràcter familiar en els mesos en què el fred atura la diversió i el joc a places i carrers.

El cicle acull quatre propostes, la primera d’elles serà aquest proper diumenge 11 de febrer, a les 6 de la tarda, al Teatre Municipal l’Estrella, amb el tradicional Ball de disfresses infantils amb els coneguts Gil&Ratataplam Plou i Fa Sol. La segona jornada serà el dissabte 3 de març, i que com a novetat, es realitzarà un Taller de cuina a càrrec de Bet Florensa, us hi podeu inscriure del 12 al 23 de febrer a l’Ajuntament. La tercera sessió, el diumenge 11 de març, estarà dedicada al cinema amb la pel·lícula Tadeu Jones 2: El Secret del Rei Mides. L’última activitat del cicle serà el diumenge 25 de març amb l’espectacle de titelles La veritable història del rei que tenis el vermell. A més a més, arrodoniran aquesta proposta cultural dues activitats més, Cromàtic i Bum Band Percussion, organitzades pel Centre de Recursos Pedagògics de la Conca, pels dies 13 i 15 de març. Totes les activitats són gratuïtes, excepte el taller de cuina que té un preu de 3€.

Des de l’Ajuntament de Santa Coloma i, especialment des de la Regidoria de Cultura, s’ha organitzat una nova edició del cicle infantil amb l’esperança de donar continuïtat a una proposta cultural de qualitat que nasqué amb la voluntat  d’ enriquir la vida familiar i la convivència entre els infants de la vila.