Carnestoltes 2018

23/01/2018

Carnestoltes 2018

S'obren les inscripcions per al Carnestoltes 2018

Un any més Santa Coloma celebrarà el Carnestoltes, la festa del món al revés, de la disbauxa i la diversió abans de l’arribada de la Quaresma.

La inscripció per a participar al Carnestoltes 2018 ja és oberta, teniu temps des del 23 de gener fins al 7 de febrer i cal fer-la a l'Ajuntament de Santa Coloma de Queralt. A continuació trobareu les bases del Carnestoltes d'enguany:

• Les comparses/carrosses han de ser mínim de 8 persones.
  • S'entén per carrossa: remolc i/o vehicle amb disseny temàtic dels seus personatges.
  • Els participants (comparses/carrosses) que hi hagi al final de les actuacions entraran al sorteig d'un pernil, per gentilesa de Comerç Santa Coloma.
  • Música per a l'actuació: LES ACTUACIONS NO PODEN EXCEDIR ELS 2 MINUTS DE MÚSICA. Cal dur la música amb un llapis de memòria a l'Ajuntament.
  • Durant el discurs del Rei Carnestoltes i les actuacions cal aturar el vehicle, parar el motor i la música, i fins acabar l'acte.

Per qualsevol dubte o qüestió us podeu dirigir a l'Ajuntament de Santa Coloma de Queralt.

Programa i activitats del Carnestoltes 2018 de Santa Coloma de Queralt

Dissabte 10 de febrer

A les 7 de la tarda:

• GRAN RUA: Itinerari: Passeig de la Muralla (1 volta), després Raval de Jesús, Raval de Santa Coloma, Plaça del Portal, Carrer del Mig, Plaça Major, Raval de Jesús i aparcament al Passeig de la Muralla.
  • Actuacions de les Comparses i entrega d'obsequis.
  • Sorteig d'un pernil a les comparses assistents al final de l'acte.

A les 12 de la nit:

• Gran Ball al Teatre de l'Estrella amb REPOKER (entrada gratuïta per a les persones disfressades, sinó 8€)
  • Nit Jove al Casal: Discomovil a càrrec de QuerActiu

Diumenge 11 de febrer

A les 6 de la tarda al Teatre de l'Estrella:

• Ball de disfresses infantils: GIL&RATATAPLAM + PLOU I FA SOL (Preu: 5€/adults)

Dimecres 14 de febrer

A les 8 de la tarda:

• Enterrament de la Sardina amb els Diables Keresus i la Banda de l'Escola de Municipal de Música.
  • Venda de tiquets per al sopar després de l'acte.