Concessió de subvencions, per part de la Diputació de Tarragona, per a la implantació de mesures recollides en els plans d’acció per a l’energia sostenible (PAES)

10/12/2019 Subvencions

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, de data 22 de març de 2019, va aprovar la convocatòria de subvencions per a la implantació de mesures recollides en els plans d’acció per a l’energia sostenible (PAES) , i en els plans d’acció per l’energia sostenible i el clima (PAESC) dels ajuntaments adherits al Pacte d’Alcaldes i Alcaldesses. Any 2019.

L’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt es va acollir a aquesta convocatòria i va sol·licitar una subvenció  per a realitzar les obres corresponents a la millora de l’eficiència energètica de la zona esportiva de Santa Coloma de Queralt.

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, per acord de data 24 de setembre  de 2019, va concedir una subvenció d’import 11.632,50 euros per a la realització de l’esmentada actuació.