Festival Griu

07/09/2016

Festival Griu

Festival de Música i Comerç a Santa Coloma de Queralt

El proper 17 de setembre es durà a terme a Sta. Coloma de Queralt la primera edició del Festival GRIU, un festival de música i comerç organitzat per Comerç Sta. Coloma, (la nova unió de botiguers i establiments de Sta. Coloma) amb l’objectiu d’activar i impulsar el petit comerç en benefici de tots els vilatans.

Juntament amb el grup de batucada local Bensonats, en el seu 2è aniversari, i la col·laboració de l’Ajuntament de Sta. Coloma s’ha organitzat aquest festival amb la intenció d’ubicar la vila com a punt de referència, tot donant-la a conèixer a través del comerç, la música i la cultura.

La jornada compta amb un programa extens i atractiu que començarà a les 9 del matí a la plaça Major i que s’allargarà fins a les 2 de la matinada. Es podrà gaudir d’una gran varietat d’activitats i concerts, des de sessions de ioga i fitness per començar la jornada amb vitalitat, fins a tallers de música per adults, espectacle musical pels més petits, i una trobada de batucades a la tarda, on hi participaran sis grups d’arreu de Catalunya amb més de 80 participants.

Comerç Sta. Coloma a la vegada tindrà un estand on promocionarà les botigues i els productes locals, juntament amb carpes de foodtast d’establiments locals i foodtruks dolços. Des de Comerç Sta. Coloma convidem a tothom a passar un fantàstic dissabte a la plaça Major de Sta. Coloma.

Per a més informació es poden dirigir a la pàgina web de l’Ajuntament de Sta. Coloma o, a través de les xarxes socials, facebook de Festival Griu o de Comerç Sta. Coloma.