III CONCURS D’INSTAGRAM SANT JORDI A SANTA COLOMA DE QUERALT

20/04/2015 Actualitat

III CONCURS D’INSTAGRAM SANT JORDI A SANTA COLOMA DE QUERALT

BASES DEL III CONCURS D’INSTAGRAM SANT JORDI A SANTA COLOMA DE QUERALT

L’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt i el Punt de Serveis Juvenils de Santa Coloma de Queralt, en col•laboració amb l’Oficina Jove Conca de Barberà, impulsa un concurs sobre el Sant Jordi a Santa Coloma de Queralt que tindrà lloc el 23 d’abril de 2015 i que té per objectiu promoure la Diada de Sant Jordi, l’arrelament al municipi i la cohesió social.

1.    L’objecte del concurs és seleccionar la millor imatge/fotografia penjada a la xarxa social “Instagram” amb el coixinet #23a2015scq.

2.    Hi poden participar totes les persones que ho desitgin, sense excepció.

3.    Cada participant pot presentar un màxim de tres obres.

4.    Les obres presentades han de ser originals i inèdites. Els participants es responsabilitzen que no hi hagi drets de tercers i seran responsables de qualsevol reclamació per autoria o plagi.

5.    Només participaran al concurs aquelles fotografies que estiguin penjades a la xarxa social “Instagram” amb el coixinet #23a2015scq durant el 23 d’abril de 2015 que tinguin algun element distingible de Santa Coloma de Queralt i que en la imatge es pugui reconèixer algun lloc de Santa Coloma de Queralt.

6.    La fotografia guardonada serà aquella que hagi aconseguit més “m’agrada” a la xarxa social “Instagram” del 23 al 24 d’abril.

7.    Amb l’atorgament del premi i amb la seva acceptació, el guanyador permetrà la reproducció, distribució i comunicació pública per a qualsevol mitjà i suport; fins i tot, la posada a disposició per mitjà de la xarxa Internet, a l’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt. D’altra banda, la propietat intel•lectual de l’obra continuarà sent del seu autor.

8.    El premi consistirà en una memòria externa de 2TB de capacitat.

9.    La participació en aquest concurs implica la plena conformitat i acceptació de les bases.

Santa Coloma de Queralt,
20 d’abril de 2015