IV Pedals de Tros i Fira Biquer 2015

15/09/2015 Actualitat

IV Pedals de Tros i Fira Biquer 2015

IV Pedals de Tros, 18 d'octubre de 2015.
Mig: 30 km
Difícil 55 Km
Xtrem: 90 km

Inscripcions: pedalsdetros.blogspot.com

FIRA BIQUER 2015
SANTA COLOMA DE QUERALT
DIUMENGE 18 D’OCTUBRE DE 2015

S’aprofita la 4a edició de la Cursa Pedals de Tros per muntar aquesta Fira.

Es preveu una assistència de 400-500 bikers a la Cursa.

La Fira s’iniciarà després de la sortida de la Cursa i durarà tot el matí.

Serà una exposició gratuïta d’activitats comercials i ludicoesportives per als amants de la bicicleta en totes les seves variants.

Condicions per als professionals del sector que vulguin participar en aquesta Fira:

- Disponibilitat de casetes i cal concretar quants m2 es necessiten

- L’Ajuntament cedeix un espai i presa de llum. Es pagarà un dipòsit de 30€, que es retornarà en acabar la Fira. Només aquest dipòsit determina la reserva de l’espai a la Plaça

- El muntatge dels estands s’haurà de fer el diumenge 18 d’octubre des de les 7 a les 9 del matí

- La Fira es donarà per finalitzada a les 3 de la tarda del mateix dia

- L’accés a la Plaça, lloc on tindrà lloc la Fira, es farà pel carrer Major i carrer Marxants

- Si una marca comercial vol col·laborar amb obsequis per sortejar o petits elements publicitaris per posar a les bosses dels participants a la cursa cal notificar-ho (mínim 500 unitats).

Els interessats podeu contactar amb l’Ajuntament, al telèfon 977 88 00 88