Més de 550 persones assisteixen el Parc de Nadal de Santa Coloma de Queralt

09/01/2015 Actualitat

Més de 550 persones assisteixen el Parc de Nadal de Santa Coloma de Queralt

Un any més, l’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt, en col·laboració amb una quinzena d’entitats va organitzar el Parc de Nadal 2014 que va tenir lloc al llarg dels dies 29 i 30 de desembre de quatre a vuit de la tarda a la sala annexa del Poliesportiu.

El Parc de Nadal va vendre 564 entrades i va acollir prop d’un miler de visitants, tenint en compte els adults acompanyants. Respecte l’any 2013 hi ha hagut un augment del 4%.

En l’edició d’enguany, hi van participar l’Associació Juvenil Queractiu amb un gran scalestric, els alumnes de quart d’ESO de l’Institut Joan Segura i Valls que van posar el bar i van fer un taller de pentinats, l’AMPA Escola Cor de Roure amb un taller de pintar cares i un taller de pizzes, l’AMPA Col·legi Mare de Déu del Carme que va fer decoracions nadalenques, l’AMPA Llar d’Infants el Rossinyol que va dinamitzar una zona infantil de psicomotricitat, l’Associació d’Escacs Santa Coloma que va portar taulells d’escacs entre els quals un de mides gegantines, els Diables Keresus amb un taller de pesca i un taller de correfoc amb els nens, l’Associació de Dones Colomines que van fer un taller de fanalets que després van ser utilitzats per rebre Ses Majestat els Reis, l’Associació de Jubilats i Pensionistes de Santa Coloma de Queralt que va fer bosses d’olor, braçalets i polseres, l’Associació Ornitològica Baixa Segarra amb un taller de caixes niu, el Club Bàsquet Àguiles va dinamitzar el bàsquet, l’Escola Municipal de Música que va fer maraques reciclades i papiroflexia, els Bombers voluntaris un rocòdrom, l’Associació Amics del Romesco que van fer un taller de romesco, els Mossos d’Esquadra que van portar un vehicle, Infordisa i el Consell Comarcal de la Conca de Barberà que van cedir ordinadors amb jocs infantils i el Punt d’Informació Juvenil Keressus que va dur a terme un moral del Parc de Nadal. A més, hi va haver cadiretes, inflables i llits elàstics, un taller de fang a càrrec de Pastafang i un taller de màgia a càrrec de Mayéutika Magic, els dos últims gràcies al suport de la Diputació de Tarragona.

D’altra banda, el diumenge 28 de desembre al teatre l’Estrella va tenir lloc l’espectacle de titelles “El Mal de panxa del Bernat” a càrrec de la companyia Cia Xoi Mangoi. L’espectacle, que era gratuït i va començar a les 12 del migdia, va acollir 200 infants.

Finalment, el dimecres 31 de desembre més de 100 persones van participar al Taller de Circ que va tenir lloc a la sala annexa del poliesportiu de 12.00h a 14.00h. El taller va anar a càrrec de la companyia “El Circ de les Musaranyes”. Aquest esdeveniment i l’espectacle de titelles van rebre el suport de la l’Obra Social Fundació la Caixa.