Noves dependències de la Guàrdia Municipal

06/07/2017

Noves dependències de la Guàrdia Municipal

El dissabte passat, 1 de juliol, tingué lloc la inauguració de les noves dependències de la Guàrdia Municipal de Santa Coloma de Queralt. L’acte s’inicià a les 11 del matí i comptà amb la presència de l’alcalde de la vila, Magí Trullols, la regidora de seguretat ciutadana, Lali Masip, altres regidors del consistori, i també amb el cap de la Guàrdia Municipal, Josep M. Solé, i membres del cos de seguretat dels Mossos d’Esquadra.

Les noves dependències estan situades a l’antiga gasolinera, davant la nova rotonda que es construí fa uns mesos davant el Teatre Municipal Estrella. El servei, situat fins ara als baixos del castell, comptarà a partir d’ara, amb nous espais adaptats a les necessitats actuals.