Oberta la convocatòria per al Recull de Microrelats del SIAD

12/02/2018

Oberta la convocatòria per al Recull de Microrelats del SIAD

EL SIAD CONVOCA UN RECULL DE MICRORELATS EN EL MARC DEL 8 DE MARÇ

Avui 12 de febrer s'obre el termini de presentació de les obres per al Recull de Microrelats que organitza el Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD) del Consell Comarcal de la Conca de Barberà amb motiu de la commemoració del dia 8 de març, el Dia Internacional de les Dones.

El proper dilluns, dia 12 de febrer, s’obre el termini de presentació de les obres per al Recull de Microrelats que organitza el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) del Consell Comarcal de la Conca de Barberà amb motiu de la commemoració del dia 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

Aquest projecte compta amb la col·laboració de les associacions de dones de la comarca, dels ajuntaments de la Conca i de l’Institut Català de les Dones (ICD). Els objectius que persegueix són, per un cantó, fer visible el paper de la dona a la Conca de Barberà i, per altra, donar suport i reconèixer la lluita per a millors condicions de vida.

Els interessats en participar podeu portar les vostres obres del 12 de febrer al 8 de març a l’associació de dones del vostre municipi, al vostre ajuntament o directament al Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

Els treballs hauran de complir els següents requisits:

- L’obra presentada pot ser un petit relat o conte, un vers poètic... Ha de tenir una extensió màxima de 420 caràcters (amb espais inclosos). Cal que siguin obres originals i inèdites. L’obra pot ser mecanografiada o escrita a mà, amb il·lustracions o sense.

- En el text presentat, hi ha d'aparèixer la paraula “dona”.

- L’obra ha d’anar signada, ja sigui pel nom real o per un pseudònim. I, en un full a part, hi ha de constar el nom real de l’escriptor/a, el municipi, un telèfon i/o el correu electrònic de contacte.

- El microrelat escollit es publicarà en el punt del llibre que elabora el servei amb motiu de la diada de Sant Jordi.

- El jurat que escollirà el microrelat estarà format pel president del Consell Comarcal de la Dona, una tècnica del SIAD, una tècnica del Consorci de Normalització lingüística, i un membre de l’Associació l’Escarritx de Montblanc.

- Totes les obres presentades seran exposades de forma itinerant per la Conca de Barberà durant l’any 2018. Per tant, l’autor/a dóna la seva conformitat perquè l’obra sigui publicada i se’n pugui fer difusió.

- La participació en aquest Recull de Microrelats implica l’acceptació d’aquestes bases.

Per a més informació, us podeu dirigir al SIAD Conca de Barberà situat a la seu del Consell Comarcal (C/ St. Josep, 18 de Montblanc), al telèfon 977 86 12 32 o a través de l’adreça de correu electrònic siad@concadebarbera.cat.