Renovació de dos trams existents amb fibrociment al municipi de Santa Coloma de Queralt.

19/09/2017

Durant la primera setmana de setembre es van iniciar les obres de renovació de dos trams amb fibrociment al municipi de Santa Coloma. Aquesta actuació inclou la renovació d’un tram a la Carretera de Vallfogona, que consisteix en substituir la canonada de fibrociment existent per una de nova, amb una longitud de 235,20 metres. El segon tram, a la pedania d’Aguiló, les obres seran a la xarxa d’abastament a l’alta pedania d’Aguiló, que actualment és també de fibrociment i presenta problemes de manteniment.

El termini d’execució de l’obra és de 2 mesos, i la previsió és que finalitzi durant el proper octubre. L’import d’adjudicació és de 24.200€, a l’empresa Bergset, Obres i Sereis S.L.

Aquesta obra és finançada amb el suport de la Diputació de Tarragona, dins la línia de subvencions del PEXI, amb una aportació de 19.000€.