Santa Coloma de Queralt acull la xerrada “I després de l’ESO, què?”

24/02/2015 Actualitat

Santa Coloma de Queralt acull la xerrada “I després de l’ESO, què?”

El Punt de Serveis Juvenils de Santa Coloma de Queralt i l’Oficina Jove Conca de Barberà organitzen la xerrada “I després de l’ESO, què?” que es durà a terme el 13 de març a la sala d’àudio del Castell dels Comtes.

La xerrada, que anirà a càrrec de la tècnica de Joventut municipal, tindrà lloc a 2/4 de 7 de la tarda i va adreçada als joves i famílies interessats en conèixer els diferents itineraris formatius que es poden escollir al finalitzar l’Educació Secundària Obligatòria (ESO).

L’objectiu d’aquest cicle de xerrades és informar i orientar sobre les diferents trajectòries formatives i educatives, donar a conèixer la flexibilitat del sistema educatiu per tal de poder reconduir la nostra trajectòria i motivar els joves a seguir dins del sistema educatiu.

Es treballaran els estudis postobligatoris reglats i no reglats com el batxillerat, els cicles formatius, les escoles oficials d’idiomes, formació d’adults o els ensenyaments específics esportius i artístics; també es parlarà sobre l’accés als estudis universitaris i sobre la formació professional com la Formació Professional Bàsica (FPB), el Programa de Qualificació Professional Inicial (PQPI) o el Programa per a la Formació i la Inserció dels joves sense graduat d’Educació Secundària Obligatòria (PFI sense GESO).