Santa Coloma organitza un taller de licor de safrà i ratafia com a primer acte de Som terra de safrà

22/06/2017

El dissabte 1 de juliol, de 6 de la tarda a 9 del vespre, es realitzarà un taller de licor de safrà i ratafia com un dels actes previs a la festa Som terra de safrà, que es realitzarà al novembre, i que enguany en serà la tercera edició. El taller, a càrrec d’en Guillem i la Natasha d’ els Corremarges, hi aprendrem a reconèixer les diferents herbes i plantes, les seves característiques, i també diferents receptes que ens serviran de guia per després elaborar un licor de safrà o una ratafia a gust dels participants. L’activitat s’iniciarà a la Font de les Canelles i seguirà a la Sala Fusteria del Castell dels Comtes. El preu del taller és de 20€, que inclou tot el material necessari pel taller, i també el licor que cada participant elaborarà i s’endurà cap a casa. La inscripció pot realitzar-se a l’Ajuntament, a l’Oficina de turisme, o bé al correu of.turisme@stacqueralt.altanet.org o als telèfons 977 88 00 88 – 977 88 04 78 (ext.4). Més informació a: www.somterradesafrà.com.

Si vols el teu propi licor de safrà o ratafia, no ho dubtis, el dia 1 a Santa Coloma! T’hi esperem!