Santa Coloma participarà en el Festival Internacional de Música Costa Daurada-Salou

20/06/2017

Del 8 de juliol al 15 d’agost es celebrarà la primera edició del Festival que descobrirà diferents indrets de la Costa Daurada mitjançant la música.

El Festival Internacional de Música Costa Daurada-Salou és un important esdeveniment de música clàssica que tindrà lloc aquest estiu en diversos espais de la Costa Daurada, amb la participació dels municipis d’Altafulla, Cambrils, Creixell, Montblanc, Roda de Berà, Santa Coloma de Queralt, Valls, Vilanova d’Escornalbou i Salou, epicentre de l’esdeveniment.

El Festival té com a objectius promoure i divulgar l’oferta musical a la Costa Daurada, més enllà dels epicentres turístics i donar a conèixer espais i llocs emblemàtics de la zona de l’interior; apropar als estudiants la música en l’àmbit de la interpretació professional, esdevenint un lloc de trobada d’artistes nacionals i internacionals que mostraran el seu talent en concerts de música de cambra i simfònics; i associar Salou i la Costa Daurada com a referents de música de qualitat en clau divulgativa. Així doncs, la música clàssica arriba amb un programa proper, amè i de proximitat en espais de gran bellesa realitzat al llarg de cinc setmanes que comptarà amb diversos intèrprets i la Jove Filharmònica Catalunya.

Santa Coloma de Queralt participa en aquesta nova iniciativa facilitant l’espai de la Sala Gran del Castell dels Comtes on es realitzaran 7 concerts entre els mesos de juliol i agost. Els concerts seran a 2/4 de 9 del vespre, l’entrada a cada concert té un preu simbòlic de 5€. Els concerts s’ iniciaran el dia 11 de juliol  amb la violoncel·lista Svetlana Tovstukha, i continuaran amb el Duo Leopolis (violí i piano) el 13 de juliol, Classicjazz Quartet el 18 de juliol, el pianista Melani Mestre el 20 de juliol, l’arpista Laia Barberà el 25 de juliol, la soprano Charo Tris el 27 de juliol i finalitzaran el divendres 11 d’agost amb Marta Bara i Edmond Bosch (oboè i violoncel).

El programa complet del Festival Internacional de Música es pot consultar a www.saloumusicfestival.com.