Santa Coloma preparada per les festes de Nadal

15/12/2017

Santa Coloma preparada per les festes de Nadal

Un any més, l’Ajuntament i diferents entitats locals, han programat un ventall d’activitats per poder gaudir de les festes de Nadal a Santa Coloma de Queralt. Durant aquests dies la vila acollirà diferents propostes per a satisfer petits i grans.

El tret de sortida fou el dissabte 2 de desembre amb la celebració de la sisena edició del Mercat de Nadal, i finalitzaran el dia 5 de gener amb l’esperada Cavalcada de Reis. La música marcarà aquestes festes ja que es realitzaran tres concerts. El primer d’aquests tindrà lloc el dissabte 16 de desembre a 2/4 de 6 de la tarda a la Sala Gran del Castell dels Comtes, hi actuaran els alumnes de l’Escola de Música, des dels més petits, amb només 4 anys, fins als conjunts instrumentals, corals i combo de nens i joves. Interpretaran nadales populars i altres peces d’autor, l’acte és gratuït i obert a tothom. El segon concert, serà el diumenge 17 de desembre a l’Església Parroquial de Santa Maria a càrrec de l’Orfeó Santa Coloma, que enguany celebra el seu quarantè aniversari, l’actuació serà a 2/4 de 7 de la tarda, i el preu de l’entrada és de 6€ (menors de 12 anys gratuït). El tercer concert serà el dissabte 30 de desembre amb el grup Corxeretes a les 7 de la tarda a la Sala Gran del Castell.

Més enllà dels concerts, aquest Nadal tampoc no faltarà el Blancmercat, una iniciativa que neix amb la voluntat d’apropar als colomins i colomines petits dissenyadors pròxims i apostar pels productes fets a mà. Un esdeveniment cultural i creatiu ple de tendències artístiques, musicals i gastronòmiques que es fusionen per crear un ambient familiar i festiu per a les festes nadalenques. L’edició d’aquest any tindrà lloc a la Segarreta durant tot el dissabte 23 de desembre i el diumenge 24 al matí. Més enllà del comerç, hi trobareu activitats ben diverses com contacontes-titelles, taller de cuina, bodypainting, tastos i diferents concerts de música.

El dia 26 de desembre, al Teatre Municipal Estrella, tornen “Els Pastorets”, una iniciativa bellugada pel C.B.Àguiles que es reprengué l’any passat després de cinc anys sense aquesta representació teatral. Per als més petits, els dies 27, 28 i 29 de desembre, arriba una nova edició del Parc de Nadal amb activitats per a totes les edats. La vila s’acomiadarà de l’any 2017 amb un espectacle infantil al migdia, la tradicional caminada popular de Sant Silvestre i, a la nit, amb la revetlla de Cap d’Any, al Teatre Municipal l’Estrella amb el grup Voralmar, hi haurà coca i xocolata per a tots els assistents.

Les festes de Nadal, són unes festes màgiques, i una de les més esperades per la mainada, per això, l’Associació Amics dels Reis Mags han organitzat diferents activitats perquè tots gaudim d’aquesta època d’il·lusió, amb activitats com el Patge Faruk i l’esperat Caga-Tió el dimarts 26 de desembre, i la Cavalcada de Reis, un acte que comença quan es fa fosc, i que colomins i colomines esperaran amb delit l’arribada de Ses Majestats els Reis de l’Orient.

Descarrega't el programa: Programa de Nadal 2017

Documents associats: