Subvenció de la Diputació de Tarragona

25/09/2022 Subvencions

Subvenció de la Diputació de Tarragona

Que per acord de data 5 de juliol de 2022, la Diputació de Tarragona, va aprovar la convocatòria de subvencions per al foment de l’ocupació local del Camp de Tarragona, Terres de l’Ebre i el Baix Penedès.

Que l’Ajuntament necessita contractar temporalment (sis mesos), a dues persones (1 home i 1 dona), a jornada completa, per a les tasques de BRIGADA.

Que el col·lectiu preferent de persones desocupades és el de joves de menys de 35 anys, i el de majors de 45 anys. Tot i així, no s’exclouen la resta de trams d’edat.

Que les persones interessades han d’estar incloses com a demandants d’ocupació no ocupades al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC). Per inscriure’s com a demandants d’ocupació no ocupades al SOC es pot fer per via telefònica, trucant al 900.800.046, en horari de les 8.00 h a les 14.00 h del matí, i caldrà indicar que la inscripció és per a l’oferta de brigada de l’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt.

Aquest contracte de treball estarà subvencionat per la Diputació de Tarragona en el marc de la convocatòria de Foment de l’Ocupació Local 2022.

El termini per inscriure’s al SOC finalitza el 16 d’octubre de 2022.

Santa Coloma de Queralt, 23 de setembre de 2022