Serveis culturals i de joventut

Biblioteca municipal

Pati del castell, s/n

Tel.: 977 88 11 46

bibscq@stacqueralt.altanet.org

Horari: de dilluns a divendres de 17h a 20h.

Vacances el mes d'agost.

Casal de jubilats

Sant Vicenç, 8

casalavis@terra.es

Horari: de 11 a 13h i de 15 a 20h

Per a més informació feu clic aquí

Castell dels Comtes de Santa Coloma

Pati del castell, s/n

Tel.: 977 88 04 78

Seu de l'Oficina Municipal de Turisme, del Punt de Serveis Juvenils i Punt d'Informació Juvenil Keressus, de la Biblioteca Municipal i de l'Escola Municipal de Música.

A més s'hi realitzen diferents exposicions, xerrades i reunions socials.

Punt de Serveis Juvenils de Santa Coloma de Queralt (PSJ)

El Punt de Serveis Juvenils és un nexe entre la joventut i els ens locals que posar a l’abast de la població juvenil les eines per poder orientar i gestionar la seva participació a la vida del poble. Dins d’aquest servei hi trobem també el Punt d’Informació Juvenil Keressus.

El Punt de Serveis Juvenils està gestionat per la tècnica de joventut de l’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt que coordina, gestiona i impulsa totes les accions i propostes en matèria de Joventut.

Situat a: Castell dels Comtes de Santa Coloma (Oficina del Consell Comarcal de la Conca de Barberà)

logogo                          logo_0

Punt d'Informació Juvenil Keressus (PIJ Keressus)

El PIJ Keressus està integrat al Punt de Serveis Juvenils de Santa Coloma de Queralt.

És un punt públic i gratuït que ofereix a tots els joves una informació contrastada, rellevant, àmplia i plural, relativa a tots els àmbits: formació, educació, participació, ocupació i emprenedoria, habitatge, salut, cultura, oci, lleure, turisme, etc.

El PIJ Keressus té una cartallera actualitzada situada al hall del castell dels Comtes on trobareu informació sobre els esdeveniments d'interès juvenil que tenen lloc al municipi i a la comarca.

El PIJ Keressus està obert tots els dies de 09.00 h a 14.00h i els dilluns de 15.30 h a 19.00 h.

Què és el PIJ Keressus?

Per contactar amb la tècnica de joventut municipal:

Tècnica de joventut: Estel Bové

e-mailjoventut@stacqueralt.altanet.org

facebookFacebook Keressus Pij

TelDivendres de 15.30 h a 18.30 h al 977 92 69 06 i la resta de dies al 977 86 12 32.

Horari d'atenció d'octubre a maigTots els divendres de 15.30h a 18.30h

Horari d'atenció de juny a setembre: Tots els divendres d'11.00h a 14.00h